2.19.2010

Industrie, ambacht en Rusland (testshoot)



Je moet echt met zoveel dingen rekening houden, had ik even niet bij stil gestaan *oeps*. Eerst 's avonds geprobeerd in de hoop dat ik mooie lichtjes achter mijn plaat zou krijgen, lukte ook alleen mijn plaat werd ineens goud door de andere lampen. En ja, de industrie is niet erg goud dus dan maar overdag proberen. Mijn plaat is zilver alleen de kracht van het licht erachter is natuurlijk een stuk minder. Nu maar (met behulp van paps) een plaatje maken met verschillende lampen erop in de hoop dat dan het licht beter verdeeld is en krachtiger wordt.

En dan nog iets vinden om met de weerkaatsing te doen, en dat moet groot want je ziet een hoop in die kleine plaat.

1 opmerking:

Anke zei

miss per ongeluk en niet van toepassing, maar erg gaaf. GOUD is GOED ;)